04.08.2009, Miroslav Fuks

Vydařený Fans Day otevřel bránu nového ročníku

Vydařený Fans Day otevřel bránu nového ročníkuSlavnostní výkop nového fotbalového ročníku na Vysočině se jednoznačně vydařil. Premiérový Fans Day se těšil velkého zájmu veřejnosti a nabídl pestrý program, v němž si každý mohl najít svoji prioritu. Jeho nesporným vrcholem byl křest zbrusu nového dresu FC Vysočina, který si svoji soutěžní premiéru odbude v pátečním duelu proti Mostu.

 
Nový dres se dočkal vskutku důstojných kmotrů, neboť se této úlohy ujali společně jihlavský primátor Ing. Jaroslav Vymazal a náměstek hejtmana kraje Vysočina Ing. Martin Hyský. Dresu značky Hummel nyní dominuje logo akciové společnosti PSJ a nechybí na něm ani nový logotyp města Jihlavy, znak klubu a logo developerské společnosti ECM. Hlavní kombinací zůstává žlutý dres s modrými trenýrkami a pro zápasy venku je připraven bílý dres s červenými prvky.

Jako první se v dresu představily hráčky FC Vysočina Marcela Žampová a Lenka Pojezná, čímž zároveň začaly psát novou kapitolu ženské kopané v Jihlavě – pod hlavičkou FC Vysočina. Mimochodem, dres pro ženský tým zatím ponese pouze loga PSJ a klubový znak.


V rámci této oficiální akce, která proběhla od 18 hodin ve VIP II. zázemí, byly fanouškům představeny i nové letní posily FC Vysočina – gólman Marcel Krajíček, duo z HFK Olomouc David Korčián a Peter Krutý a též Robert Caha, který při rozhovoru s tiskovým mluvčím Miroslavem Fuksem vyjádřil svoji radost z comebecku do Jihlavy a víru, že jeho transfer z Dunajské Stredy bude co nejdříve administrativně dotažen.

Poté byl početnému publiku oficiálně představen kouč Luboš Urban, který se vzápětí ujal mikrofonu a dlouze hovořil o plánech na novou sezónu, o změnách v kádru a o návratu do svého rodiště. Tradiční otevřená debata ředitele klubu Zdeňka Tulise s fanoušky přinesla odpověď na celou řadu dotazů a zabrala celý fotbalový poločas.

Program na jihlavském stadiónu zahájila od 17 hodin prohlídka zrekonstruované budovy kabin, která končila v kabině „áčka“. Zde byl kompletní první tým FC Vysočina připraven podepsat prakticky cokoliv.


Živo bylo nejen ve vnitřních prostorách, ale i na hrací ploše. Zde byla zejména pro děti připravena řada soutěží ve fotbalových disciplínách. Nechyběly příjemné odměny od společnosti Yashica, Linde a Hummel a navíc děti mohly zcela zdarma využít skákací hrad. Tradičním oživením byl klubový maskot Ježour, který dětem rozdával samolepky a propisky.

Bohatá fotodokumentace z celé akce

 
Aktuálně

Představujeme partnery: Technické obory a fotbal jdou dohromady aneb prezentace LINDE a EMRO

Doposud jsme prezentovali vždy pouze jediného partnera. Tentokrát jsme se rozhodli prezentaci spojit a představit hned dvojici podporovatelů FC Vysočina. Oba jsou z technické oblasti. Společnost Linde se specializuje na plyn, Emro pro změnu na elektřinu. Shodně však pomáhají v rozvoji i fotbalové Vysočině. Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2024 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.
Nastavení cookies

 
 
×
Dnes v 18:00
FC Vysočina Jihlava
FK Dukla Praha
 
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu