01.10.2019, Zuzana Michalková

Na domácí zápasy je otevřena DĚTSKÁ FANZÓNA!

Na domácí zápasy je otevřena DĚTSKÁ FANZÓNA!Navštěvují vaše děti domácí zápasy FC Vysočina? Baví je fotbal? Nebaví je ale sedět s vámi mezi dospělými? My zařídíme, aby si fotbal užily na maximum v rámci nově vytvořené DĚTSKÉ FANZÓNY!

 

Děti mohou sledovat zápas na vyhrazených místech sektoru B5, do nějž jsou prodávány rodinné vstupenky. Prostor pro nejmenší fanoušky však bude otevřen i dětem, které vstupenkami do sektoru B5 nedisponují.

Dětská fanzóna nebude fungovat jako koutek sloužící k hlídání potomků, ale stejně jako v zahraničí bude brán pouze jako speciálně vyhrazený sektor plný benefitů pro nejmenší fanoušky.

Sraz pro všechny zájemce bude 15 minut za hlavní branou stadiónu u pokladny číslo 1, kde hosteska všem příchozím dětem rozdá tleskadlo, namaluje na tvář klubové barvy a seznámí je s Ježourem. Děti však do vymezeného prostoru v sektoru B5 mohou přijít i kdykoli později během zápasu.

V průběhu duelu bude hosteska spojkou mezi jihlavským kotlem a dětmi, které se budou učit fandit a také více porozumět fotbalu. Doplňovat ji bude vybraný hráč mládeže FCV, který se zapáleným malým fandům bude věnovat z hlediska fotbalové osvěty.

Když se poštěstí, přijde naše malé fanoušky navštívit i vykartovaný nebo zraněný hráč prvního týmu. Vyfotí se s nimi, rozdá autogramy, popovídá a společně si s nimi zafandí.

Děti se mohou těšit na drobné občerstvení, dárečky nebo na návštěvu útrob stadionu. A pokud do dětské zóny dorazí v klubových barvách (dres, tričko, čepice, šála), tak si mohu na hrací ploše užít speciální poločasovou soutěž s Rodinným zábavním parkem Robinson. A to nebude všechno! Dětem bude umožněna exkluzivní přítomnost při nástupu hráčů na trávník nebo si společně vychutnají děkovačku bezprostředně po skončení utkání.

„Otevřením dětského sektoru se pokusíme probudit u dětí vášeň pro fotbal. Moc dobře si uvědomujeme, že právě děti jsou budoucností našeho klubu, ať už na trávníku nebo v hledišti. A my si také přejeme, aby si ligová utkání pořádně užily a odnesly si z něj spoustu nevšedních zážitků,“ řekla o novém projektu Zuzana Michalková, nová posila marketingového úseku FC Vysočina.

Informace o dění ve Fanzóně v rámci její premiéry při utkání s Líšní - ZDE

 
Aktuálně

Představujeme partnery: Technické obory a fotbal jdou dohromady aneb prezentace LINDE a EMRO

Doposud jsme prezentovali vždy pouze jediného partnera. Tentokrát jsme se rozhodli prezentaci spojit a představit hned dvojici podporovatelů FC Vysočina. Oba jsou z technické oblasti. Společnost Linde se specializuje na plyn, Emro pro změnu na elektřinu. Shodně však pomáhají v rozvoji i fotbalové Vysočině. Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2024 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.
Nastavení cookies

 
 
 
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu