Kluby řešily problematiku marketingu a fanoušků
Jak naplnit ligové stadiony? Jak zvýšit divácký komfort? Jak lépe pracovat s fanoušky? To byly hlavní otázky, které se řešily v rámci Workshopu Ligové fotbalové asociace. Historicky první událost podobného typu se uskutečnila 11. a 12. února v Praze Benicích. Klubům Gambrinus ligy i Fotbalové národní ligy předávali své know-how i zahraniční hosté z vyspělých evropských soutěží. Marketingový ředitel Anderlechtu Brusel Bert van der Auwera či Kristian Gotsch, CRM manažer Eredivisie představili programy a projekty, které slouží k lepší práci s fotbalovými příznivci.
„Konání prvního Workshopu Ligové fotbalové asociace je pro mě pozitivním impulsem směrem k budoucnosti. Hojná účast na této akci jasně poukazuje na to, že český, potažmo ligový fotbal se v této oblasti probouzí a najde se v něm dostatek lidí, kteří mají touhu posunout ho směrem kupředu, stačí je v těchto aktivitách v klubech pouze podporovat a nechat jim prostor k realizaci“ svěřil se předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.
Zvýšení návštěvnosti na českých ligových stadionech je v současnosti jedním z nejklíčovějších témat. „Profesionální fotbal v rozvinutých evropských zemích je dnes na vzestupu, a pokud chceme tento trend následovat, musíme začít tvrdě pracovat. Ve všech směrech. Není nutné vymýšlet nové nápady, není nutné přicházet s revolučními myšlenkami. A zdaleka to není pouze otázka peněz. Za daleko důležitější považuji možnost inspirovat se v zemích, které recept na atraktivní fotbalovou zábavu už našli. Proto jsem nesmírně rád, že naše pozvání přijali odborníci ze zemí, kde je fotbal společenskou událostí a zároveň to nejsou země, které považujeme, buď díky jejich fotbalové tradicí nebo ekonomické síle, za nedostižné.“ dodal šéf Gambrinus ligy.
Během dvoudenního programu vystoupili se svými projekty jak odborníci z oblasti marketingu, tak i některé samotné kluby. Právě předávání informací a vzájemná spolupráce byly hlavními důvody pro pořádání historicky prvního Workshopu Ligové fotbalové asociace.
„V našem prostředí byl workshop mezi kluby prvním krokem ke zlepšení práce s fanoušky. Předávání informací a společná diskuse je správnou věcí. I tady v Česku,“ prozradil Kristian Gotsch, CRM manažer Eredivisie – tedy řízení vztahu se „zákazníky“.
„Český ligový fotbal má za sebou velké úspěchy i na evropské scéně. Jsem rád, že se mohu podělit o věci, které jsme úspěšně praktikovali na našich fanoušcích v Bruselu,“ dodal marketingový ředitel Anderlechtu Brusel Bert van der Auwera.
Úterního i středečního programu se tak zúčastnili zástupci Sparty, Slavie, plzeňské Viktorie, ale i dalších klubů Gambrinus ligy a Fotbalové národní ligy. FC Vysočina na velice přínosném a poučném setkání reprezentoval marketingový manažer Miroslav Fuks.
U19: Velice důležitá výhra nad Zbrojovkou
Jihlavský starší dorost porazil ve veledůležitém utkání Zbrojovku Brno na domácí půdě 2:1 (1:1). Za Vysočinu se již v 6. minutě utkání trefil obránce Marek Novák, na což Zbrojovka ještě dokázala zaregovat vyrovnávací brankou, ale poté se hned v úvodu druhého poločasu trefil Ibrahim Usman, který uzavřel stav utkání na koněčných 2:1. Jihlavští tak... Celý článek
- Reprezentační pauzu zpestřil přípravný duel proti Třebíči (19.03.2025)
- U16: Vysoká výhra nad Vyškovem (19.03.2025)
- U18: Výhra nad Vyškovem (17.03.2025)
- U17: Prohra s Olomoucí (17.03.2025)
- 2017:
- Hanuš: Věřím, že rozhodující fázi sezóny zvládneme
- Posílená juniorka FC Vysočina podlehla Vítkovicím
- 2014:
- U16: Do jara vstoupili výhrou nad Brnem
- U17: Začali vítězně
- Robert Trenczek: Vysočinu mám ve svém srdci
- Juniorka Baníku naložila čtyři branky
- Špinar: Chceme, aby se Vysočina udržela mezi elitou
- 2009:
- Zranění Michala Vyskočila není vážné
- Založen fanklub FC VYSOČINA JIHLAVA
- Český exreprezentant už je fit, zatím si zahrál za béčko
- Brankář Winter cítil zdravou nervozitu
Vytisknout