21.07.2015, Miroslav Fuks

Fotbalová Vysočina bude v nové sezóně sázet na modrou barvu

Fotbalová Vysočina bude v nové sezóně sázet na modrou barvu„Žlutá, modrá, to jsou barvy naše“. Toto spojení k FC Vysočina patřilo, patří a bude patřit. Obě barvy představují rovnocenné základní klubové označení a jsou na klubových dresech v různé míře zastoupeny nejen od jeho vzniku v roce 2000, ale i v letech pod hlavičkou FC PSJ. Ročník 2015/16 přinese po víceleté sázce na žlutou výraznou změnu – fotbalisté FC Vysočina budou před svými fanoušky nastupovat v modré kombinaci dresů!

 

Nová sada dresů Adidas v barevnosti Collegiate Royal slavila ve spojení s FC Vysočina svoji premiéru v úterý 21. července, kdy na stadiónu proběhl křest nového dresu za účasti trenéra Luďka Klusáčka, nového kapitána Tomáše Marka, klubové miss Lucie Wasserbauerové a maskota Ježoura. Dominantní modrou barvu doplňují charakteristické žluté prvky Adidas, žluté číslo hráče, bíle vyvedené jméno fotbalisty a loga PSJ, města Jihlavy, Kraje Vysočina a SYNOT ligy. Bezprostředně po slavnostním aktu následovalo tradiční předsezování fotografování týmu a jednotlivých hráčů. Novinkou bylo natáčení krátkých hráčských profilů pro zobrazení sestavy na LED obrazovce. Ve středu pak proběhne fotografování reklamní kampaně pro podzimní část.

„Modrou sadou dresů se vracíme k tradici, neboť v této kombinaci jsme odehráli dvě úvodní druholigové sezóny a poté jsme v nich nepravidelně nastupovali do roku 2005. Navíc modrá barva dresů byla hlavní pro předchůdce FC Vysočina, tedy Spartak Jihlava. Touto změnou zároveň gratulujeme k úctyhodnému čtvrtstoletí společnosti PSJ, která je dlouhodobě majoritním vlastníkem a klíčovým generálním sponzorem klubu a její hlavní barvou je právě modrá. V neposlední řadě chceme v nadcházející sezóně změnit tvář mužstva na domácí půdě, kde jsme nebyli spokojení s bilancí sedmi domácích porážek v uplynulé sezóně. Věříme, že s novými dresy bude tým na svém stadiónu silnější, odvážnější a agresivnější,“ okomentoval modifikaci dresů ředitel Zdeněk Tulis.

Jeho slova doplnil marketingový manažer Miroslav Fuks: „Dlouhodobě vnímáme, že žlutá barva dresů či klubových suvenýrů není z pohledu našich fanoušků obecně příliš vítaná, pokud se bavíme o běžném nošení. Od nové barevnosti dresů si slibujeme větší vizibilitu dresů na veřejnosti, zvýšení prodeje jejich replik a též snazší propojení barevnosti dresů s dalšími předměty jako jsou trička, mikiny, šály či čepice. To ostatně potvrzují novinky v klubovém fanshopu, se kterými se fanoušci budou moci na vlastní oči seznámit v rámci pátečního duelu proti Spartě. Mimochodem, historické modré dresy lze na tribunách mezi fanoušky vidět ještě dnes."

  • fotografie z dnešního křtu dresu naleznete ZDE
  • fotografie z týmového focení naleznete ZDE
  • Nabízíme vám zdařilé video z úterního křtu nového dresu FC Vysočina a z následného fotografování týmu, hráčů a zhotovení krátkých videoprofilů na LED obrazovku. Na Youtube kanálu Ježour TV.

Fotbalisté FC Vysočina na jaře 2001 v utkání proti Opavě

 
Aktuálně

Představujeme partnery: Technické obory a fotbal jdou dohromady aneb prezentace LINDE a EMRO

Doposud jsme prezentovali vždy pouze jediného partnera. Tentokrát jsme se rozhodli prezentaci spojit a představit hned dvojici podporovatelů FC Vysočina. Oba jsou z technické oblasti. Společnost Linde se specializuje na plyn, Emro pro změnu na elektřinu. Shodně však pomáhají v rozvoji i fotbalové Vysočině. Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2024 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.
Nastavení cookies

 
 
 
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu