FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA v Česku si vysloužila nového významného partnera. Svoje jméno s ní od následujícího soutěžního ročníku spojí značka SEAT. Jednotlivé kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY získají díky spolupráci Ligové fotbalové asociace s výrobcem automobilů od jednotlivých zástupců z dealerské sítě SEAT automobily modelu Tarraco.
FC Vysočina první vůz převzal 25. června v rámci oficiální akce na Strahovském stadiónu za účasti všech zástupců FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. Druhý nablýskaný automobil SEAT Tarraco na jihlavském stadiónu zaparkoval dnes. Klíčky od vozu z rukou Jiřího Mácy mladšího, marketingového ředitele společnosti MÁCA, převzali zástupci fotbalistů FCV – Matúš Lacko a Lukáš Zoubele.
Importér značky SEAT do České republiky poskytne pro nadcházející sezonu klubům FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY celkem 35 vozů SEAT Tarraco. Na jeden z nejnovějších modelů flotily padla volba z důvodů zviditelnění uvedeného modelu u potenciálních nových zákazníků po celé České republice. „Historicky se SEAT podílel na podpoře mnoha sportovců a sport jako takový vždy neodmyslitelně patřil ke značce SEAT. Dlouhodobě podporujeme českou atletiku společně s Bárou Špotákovou, motorsport, ve kterém jsme se stali mistry Evropy a nyní přichází na scénu fotbal, který je nejrozšířenějším sportem na světě,“ řekl ke spolupráci s Ligovou fotbalovou asociací Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.
Automobilka SEAT pochází původně ze Španělska, tedy země fotbalu zaslíbené. „SEAT se dlouhodobě s fotbalem spojuje v mnoha zemích, v domácím Španělsku je značka mimo jiné partnerem fotbalové reprezentace. Také domovské město Barcelona uvedený sport více než dobře reprezentuje. V případě České republiky jsme se rozhodli podpořit FORTUNA:NÁRODNÍ LIGU a jejích všech šestnáct klubů pro nadcházející sezonu 2019/2020. Rozložení jednotlivých klubů po celé České republice umožňuje většině našich dealerů účastnit se projektu, který může z dlouhodobého hlediska za předpokladu aktivní spolupráce přinést výrazné zvýšení povědomí o značce SEAT, zvýšení její image a prodejních výsledků,“ doplnil Novák.
Také Ligová fotbalová asociace si novou dohodu pochvaluje. „V minulosti si kluby druhé ligy musely zajišťovat své vlastní automobilové partnery, o které ani nadále samozřejmě nepřijdou. Nicméně stabilní partner na ligové úrovni v této oblasti u FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY vždy chyběl a jsme rádi, že příchod partnera s tak vyspělou značkou dále posune FORTUNA:NÁRODNÍ LIGU v jejím vnímání u veřejnosti,“ řekl k příchodu značky SEAT do profesionálního fotbalu místopředseda LFA za kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY Petr Heidenreich.
SEAT Tarraco
Nový SEAT Tarraco, navržený a vyvinutý společností SEAT v Martorellu a vyráběný v německém Wolfsburgu, završuje ofenzivu španělského výrobce automobilů v segmentu SUV, která již přinesla modely Ateca a Arona. Nový model získá pro značku SEAT nové zákazníky a posílí její image v tomto segmentu.
Vlajková loď značky s vnějšími rozměry 4735 x 1839 x 1658 mm dokonale kombinuje klíčové atributy, jimiž se vyznačují všechny vozy v produktové řadě SEAT: design a funkčnost, sportovní charakter a komfort, cenová dostupnost a kvalita, vyspělá technika a emoce, a díky tomu splňuje požadavky moderních řidičů.
Největší SUV španělské značky přichází na trh s velkorysým vnitřním prostorem, až sedmi sedadly ve třech řadách a celou řadu inovací v oblastech konektivity a asistenčních systémů. Tarraco sdílí se svými menšími sourozenci velmi široké možnosti individualizace, které uspokojí rozmanité požadavky zákazníků. Dalším silným argumentem je prodloužení záruky výrobce o další tři roky na celkových pět let, nebo do ujetí 100.000 km, kterou SEAT poskytuje na všechny své modely.


Pokračovat na další článek: