FCV reaguje na výhrady fans: logo prošlo dílčí úpravou
Článek prezentující nové logo klubu, které nahrazuje 18 let starý znak, vzbudil nebývalou pozornost a stal se dosud nejčtenějším a nejkomentovanějším textem v historii webu FCV. Jak se ukázalo, změna loga a jeho nová podoba se stala velmi kontroverzní.
Vedení FC Vysočina samozřejmě zaznamenalo převažující kritiku a negativní reakce. Jejich počet je pro jihlavský klub nečekaný s ohledem na desítky provedených konzultací, jejichž odezva byla veskrze pozitivní. „Změna loga měla delší vývoj. Už od listopadu 2017 jsme posuzovali mnoho návrhů od nejrůznějších grafiků. Nejvíce nás zaujala varianta, která postupných vývojem dospěla do podoby, kterou jsme prezentovali před týdnem. Přiznáváme, že jsme nečekali takovou záplavu převážně negativních reakcí. Zvláště, když se zvolené grafické řešení dočkalo poměrně příznivé odezvy ze strany zhruba dvou desítek dlouholetých fanoušků, s nimiž jsme podobu nového loga v průběhu zimního a jarního období konzultovali, a též ze strany dalších osob. I společnost, která bude od nové sezóny zajišťovat náš fanshop, byla s podobou nového loga spokojena s ohledem na jeho použitelnost na suvenýrech. Přestože jsme nyní v řadě ohledů pod časovým tlakem, tak jsme na kritiku museli reagovat. Po konzultaci s řadou grafiků a fanoušků jsme proto sáhli k dílčímu redesignu, který reaguje na některé výhrady vůči logu. Je nemožné vyřešit veškeré námitky a připomínky, které jdou ostatně mnohdy proti sobě. Jsme si vědomi, že se nevyhneme další kritice a jsme připraveni, pokud nové logo přijato nebude, řešit s fanoušky jeho podobu pro další soutěžní ročník. Pro ten nadcházející budeme pracovat s logem v této podobě,“ okomentoval aktuální krok vedení klubu tiskový mluvčí Miroslav Fuks.
Představujeme partnery: Technické obory a fotbal jdou dohromady aneb prezentace LINDE a EMRO
Doposud jsme prezentovali vždy pouze jediného partnera. Tentokrát jsme se rozhodli prezentaci spojit a představit hned dvojici podporovatelů FC Vysočina. Oba jsou z technické oblasti. Společnost Linde se specializuje na plyn, Emro pro změnu na elektřinu. Shodně však pomáhají v rozvoji i fotbalové Vysočině. Celý článek
- Velikonoční výzva FCV: lídr tabulky Dukla Praha (27.03.2024)
- U17: Prohra na Dukle (22.03.2024)
- Žižkovu v přípravě vyšla odveta za ligovou porážku (22.03.2024)
- U19: První jarní prohra (21.03.2024)
- 2019:
- Vysočina tlačila neúspěšně a nakonec nemá ani bod
- Radim Kučera: Celý duel jsme jen neúspěšně dobývali obranu
- 2014:
- Petr Rada: Ještě nás čeká spousta práce
- Haris Harba: V koncovce jsem myslel na fanoušky
- Výhra nad Sigmou vytvořila rekordní zápis
Vytisknout