Každý fotbalový klub je živým organizmem, který v průběhu doby prochází řadou změn. Nejinak je tomu i v FC Vysočina, který se od počátku své existence snaží reagovat na požadavky doby, fotbalového svazu, hráčů a samozřejmě též fanoušků. Možná právě teď nastala správná chvíle k tomu, aby FC Vysočina začal uvažovat o změně svého loga, které je neměnné od roku 2000. Ve věci jeho případné modernizace a zatraktivnění se nyní obracíme na vás, fanoušky klubu!
Potřebuje vůbec klub změnu současného loga? Jak by logo mělo vypadat při zachování názvu a klubových barev? Čeho by se event. nové logo mělo vyvarovat, aby se dobře vyjímalo na klubových tričkách, mikinách nebo čepicích? Kde by měl nový klubový symbol hledat inspiraci?
„Naše úvahy o novém klubovém logu jsou nyní na samém počátku. Důležitým předpokladem k případné změně by určitě byla pozitivní odezva veřejnosti na tuto myšlenku. Velmi bychom tedy uvítali reakce fanoušků na výše uvedené dotazy. Stejně tak jsme připraveni odměnit zdařilé a inspirující návrhy loga FC Vysočina, které zruční grafici, jichž je jistě mezi našimi příznivci celá řada, mohou zasílat na e-mail fuks@psj.cz. Věřím, že pro mnohé z nich bude představa autorství či spoluautorství nového loga FC Vysočina velmi lákavá. Určitě hodláme přihlédnout i k výsledku ankety, která figuruje ve spodní části titulní strany klubového webu," informoval Miroslav Fuks, marketingový manažer FC Vysočina.

Pokračovat na další článek: