Představujeme partnery FCV: POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ a.s.
Firma POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ a.s. vyrostla ze skromných počátků v roce 1992 mezi největší výrobce čalouněného nábytku v České republice. Firma, jejíž sídlo naleznete v Hladově, již řadu let náleží mezi reklamní partnery a podporovatele FC Vysočina. Velký dík za to náleží panu Ladislavu Pospíchalovi, zakladateli a předsedovi představenstva firmy, kterého jsme oslovili s žádostí o představení jeho podnikatelských aktivit. Ty se dnes neorientují výhradně na nábytkářský průmysl.
Jaká je historie značky POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ? Kdy jste své podnikání v Hladově nastartoval?
V roce 1992 jsem v Hladově založil firmu Ladislav Pospíchal – Truhlářství a začal jsem vyrábět dřevěné kostry čalouněného nábytku pro přední české nábytkáře. Brzy potom byla vybudována i čalounická dílna, kde začala produkce vlastních čalouněných sedacích souprav, pohovek, křesel a lůžek.
Co představuje nosnou náplň vaší výroby? Na jaký sortiment se zaměřujete?
Již od počátku je filozofií firmy obsáhnout výrobu čalouněného nábytku od pořezu kulatiny, přes výrobu dřevěné kostry a ostatních dřevěných částí až po kompletní čalounění a dodávku zákazníkům po celé České republice. Postupem času byl vybudován a rozvíjí se sortiment sedacích souprav, křesel a čalouněných lůžek vlastní značky.
Co považujete za mezníky vývoje firmy? Jak důležitá pro rozvoj firmy byla investice do nových výrobních hal a administrativního zázemí?
V roce 2007 došlo k transformaci na akciovou společnost POSPÍCHAL ČALOUNĚNÝ NÁBYTEK CZ.a.s. Během roku 2013 prošla výroba významným rozšířením díky výstavbě nových výrobních a skladovacích hal pro čalounickou výrobu, nového zázemí pro zaměstnance i administrativu. Stávající haly byly kompletně modernizovány a dostatečný prostor v nich má truhlářský provoz.
Jaký je roční obrat firmy Nábytek Pospíchal? Kolik pracovníků zaměstnáváte?
Roční obrat firmy se pohybuje kolem 70 mil. Kč. V současnosti máme okolo 100 zaměstnanců.
Do kterých řetězců své výrobky dodáváte? Kde mohou zákazníky vaše výrobky zakoupit?
V České republice dodáváme v současnosti asi do 150 prodejen nábytku, v Německu pak do řetězců jako Höffner, Finke, Porta a dalších.
V posledních letech v rámci svých podnikatelských aktivit spojuje zdánlivě neslučitelné – nábytek a pivo. Kde hledat kořeny ve Vašem záměru vybudovat ve Vašem výrobním areálu minipivovar?
Velmi kvalitní pramenitá voda ze studny v areálu firmy mne vedla k nápadu navázat na tradici vaření piva a vybudovat vlastní rodinný pivovar. Od srpna 2015 tak v areálu v Hladově vyrábíme nejen čalouněný nábytek, ale vaříme i vlastní pivo. Roční kapacita pivovaru je 3.500 hektolitrů piva s možností rozšíření až na 20.000 hektolitrů. Při výrobě používáme výhradně žatecké chmely a nejlepší český slad. Pivo je nefiltrované a nepasterizované, čímž si zachová ty nejlepší chuťové vlastnosti. Od července 2016 pak nabízíme i filtrované pivo.
Jak vnímáte podporu FC Vysočina?
FC Vysočina vnímám jako významného reklamního partnera a jsem rád, že mohu touto formou podpořit místní sportovní klub.
Belina křeslo
Sedací souprava Betty s polštáři
Organizační informace k ASEKOL RECYCLE MATCH proti Dukle Praha
Další domácí utkání jihlavských fotbalistů je tady. A s ním i organizační informace, které se vám bude hodit znát, než na stadion vůbec vyrazíte. Stejně jako na duel s Kroměříží klub připravil tematické utkání. Tentokrát s heslem #udržitelnost. Celý článek
- Představujeme partnery: Technické obory a fotbal jdou dohromady aneb prezentace LINDE a EMRO (27.03.2024)
- Velikonoční výzva FCV: lídr tabulky Dukla Praha (27.03.2024)
- U17: Prohra na Dukle (22.03.2024)
- Žižkovu v přípravě vyšla odveta za ligovou porážku (22.03.2024)
- 2019:
- Vysočina tlačila neúspěšně a nakonec nemá ani bod
- Radim Kučera: Celý duel jsme jen neúspěšně dobývali obranu
- 2014:
- Petr Rada: Ještě nás čeká spousta práce
- Haris Harba: V koncovce jsem myslel na fanoušky
- Výhra nad Sigmou vytvořila rekordní zápis
Vytisknout