12.02.2014, LFA

Kluby řešily problematiku marketingu a fanoušků

Kluby řešily problematiku marketingu a fanouškůJak naplnit ligové stadiony? Jak zvýšit divácký komfort? Jak lépe pracovat s fanoušky? To byly hlavní otázky, které se řešily v rámci Workshopu Ligové fotbalové asociace. Historicky první událost podobného typu se uskutečnila 11. a 12. února v Praze Benicích. Klubům Gambrinus ligy i Fotbalové národní ligy předávali své know-how i zahraniční hosté z vyspělých evropských soutěží. Marketingový ředitel Anderlechtu Brusel Bert van der Auwera či Kristian Gotsch, CRM manažer Eredivisie představili programy a projekty, které slouží k lepší práci s fotbalovými příznivci.

 

„Konání prvního Workshopu Ligové fotbalové asociace je pro mě pozitivním impulsem směrem k budoucnosti. Hojná účast na této akci jasně poukazuje na to, že český, potažmo ligový fotbal se v této oblasti probouzí a najde se v něm dostatek lidí, kteří mají touhu posunout ho směrem kupředu, stačí je v těchto aktivitách v klubech pouze podporovat a nechat jim prostor k realizaci“ svěřil se předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.

Zvýšení návštěvnosti na českých ligových stadionech je v současnosti jedním z nejklíčovějších témat. „Profesionální fotbal v rozvinutých evropských zemích je dnes na vzestupu, a pokud chceme tento trend následovat, musíme začít tvrdě pracovat. Ve všech směrech. Není nutné vymýšlet nové nápady, není nutné přicházet s revolučními myšlenkami. A zdaleka to není pouze otázka peněz. Za daleko důležitější považuji možnost inspirovat se v zemích, které recept na atraktivní fotbalovou zábavu už našli. Proto jsem nesmírně rád, že naše pozvání přijali odborníci ze zemí, kde je fotbal společenskou událostí a zároveň to nejsou země, které považujeme, buď díky jejich fotbalové tradicí nebo ekonomické síle, za nedostižné.“ dodal šéf Gambrinus ligy.

Během dvoudenního programu vystoupili se svými projekty jak odborníci z oblasti marketingu, tak i některé samotné kluby. Právě předávání informací a vzájemná spolupráce byly hlavními důvody pro pořádání historicky prvního Workshopu Ligové fotbalové asociace.

„V našem prostředí byl workshop mezi kluby prvním krokem ke zlepšení práce s fanoušky. Předávání informací a společná diskuse je správnou věcí. I tady v Česku,“ prozradil Kristian Gotsch, CRM manažer Eredivisie – tedy řízení vztahu se „zákazníky“.

„Český ligový fotbal má za sebou velké úspěchy i na evropské scéně. Jsem rád, že se mohu podělit o věci, které jsme úspěšně praktikovali na našich fanoušcích v Bruselu,“ dodal marketingový ředitel Anderlechtu Brusel Bert van der Auwera.

Úterního i středečního programu se tak zúčastnili zástupci Sparty, Slavie, plzeňské Viktorie, ale i dalších klubů Gambrinus ligy a Fotbalové národní ligy. FC Vysočina na velice přínosném a poučném setkání reprezentoval marketingový manažer Miroslav Fuks.

 
Aktuálně

Představujeme partnery: Technické obory a fotbal jdou dohromady aneb prezentace LINDE a EMRO

Doposud jsme prezentovali vždy pouze jediného partnera. Tentokrát jsme se rozhodli prezentaci spojit a představit hned dvojici podporovatelů FC Vysočina. Oba jsou z technické oblasti. Společnost Linde se specializuje na plyn, Emro pro změnu na elektřinu. Shodně však pomáhají v rozvoji i fotbalové Vysočině. Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2024 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.
Nastavení cookies

 
 
 
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu